Excellent i rader
- Kicki Pilenås
- 18 maj
- 1 min läsning

I nkl har Hans och "Gin" W 11:ses startat och klarade det hela med bravur Stort Grattis



I ekl har flera varit ute under helgen. På lördag fixade Marie och "Tax" W.7 Seconds högsta valör, och under söndagen var det syskonen "Mandel" W.8 Day´s a Week och "Echo" W.8 Echos som visade sina fina egenskaper. Stort stort Grattis till er alla. Det var fler ute på prov, men som inte nådde i topp. Bra gjort att ni är i ekl, och att ni är ute och startar tänker jag Maria och Christine fick varsitt Good med sig hem.
Denna veckan ska jag träffa Mark Demaine igen, hoppas jag inte får skäll när han märker att jag inte tränat mycket med Dansa sen jag var i Danmark. Inte lätt att hinna med allt :D




Kommentarer